woensdag 30 mei 2012

Swatch: Essence, 72 Time For Romance.

Ik liep de kruidvat binnen, naar de nagellakjes! De kruidvat zal ik NOOIT uitlopen zonder een paar nieuwe nagellakjes. Toen zag ik dit potje. En mijn eerste indruk was ; WAUW! Er zitten kleine maar ook grote glitters die roze & zilver van kleur zijn doorheen. Ik heb hem geswatcht. Maar of mijn eerste 'WAUW'-indruk nogsteeds zo is ....
Eén laag.

Het is een apart kleurtje, dat wel. Zelf vind ik hem eigenlijk niet veel aan. Met één laagje dekt hij absoluut niet. Het is een bordeaux rode / bruinachtige kleur. In het potje ziet hij er geweldig uit. Maar op je nagels vind ik het helemaal niks.
                                                                    Eén laag.


          
                                         De tweede laag;



Het is beter dan met één laag. Maar nog steeds vind ik het geen toppertje. Er zitten grote en kleine glitters door elkaar heen. Dit geeft een rommelig beeld vind ik zelf. Ook vind ik het geen fijn gevoel, mijn nagels voelen niet glad aan en dat vind ik zelf erg vervelend.


Om het echt volledig te laten dekken heb je minstens drie of vier lagen nodig. Voor nagellak vind ik dat echt veel te veel! Bij 2 lagen hoort hij eigenlijk al te dekken. (Vind ik). Je kan bijvoorbeeld onder deze nagellak een basislak aanbrengen. Zo krijg je een mooier geheel!


Bij mij bleef deze lak niet lang zitten. Ik had hem er zondagochtend opgedaan en maandagmiddag was de nagellak er van één nagel al helemaal af. De kwastjes van de essences lakjes vind ik wél geweldig! Niet te dik, niet te dun!

72 Time For Romance 1,29 bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten