dinsdag 29 mei 2012

Nail Art van de week! #3

Het is weer tijd voor een Nail Art van de week! Week 3 alweer. Ik moest een thema gaan verzinnen.. Ik vond het best wel moeilijk, want het vorige thema van 'zee' maaaaaaaar, omdat het nu heel mooi weer is vond ik zee ook wel een leuk thema. Dat heb ik niet gedaan hoor ;-) Anders viel ik zo in herhaling. Maar het thema van week #3 is geworden .....
*tromgeroffel*
ZOMER!
Super toepasselijk met dit weer. Al wordt het aan het einde van deze week alweer slechter.. Maar goed, daar gaan we het nu niet over hebben. Haha!

Ik heb de afgelopen week heel veel ijsjes gegeten. En als ik aan zomer denk, denk ik dus ook gelijk aan ijs! Deze Nail Art vond ik geweldig! Super knap gemaakt. Wel moeilijk om te maken. Hiervoor moet je zeker wel wat ervaring hebben. De kleur geel op de achtergrond vind ik ook typisch zomer. Daarom hoort deze Nail Art sowieso op de eerste plek van de zomer Nail Arts.



NEXT! Zon, zee, strand.. PALMBOMEN! Ja, daar denk ik aan als ik zon, zee en strand hoor. Deze vind ik super mooi! Met de kleuren op de achtergrond die mooi in elkaar overlopen waardoor het net lijkt op een ondergaande zon. WAUW. Deze is best moeilijk, je moet precies kunnen werken en geduld hebben!



Last one. Ook leuk! Hij overtreft de eerste twee zeker niet. Maar voor de beginners is dit wel leuk en makkelijk om te maken. De bloemetjes kun je makkelijk maken met bijvoorbeeld een saté prikker. En de glitters op de andere nagels maakt het ook weer meer zomers. Daarom komt deze Nail Art op de derde plek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten