zondag 6 mei 2012

NailArt van de week!

Eén keer in de week wil ik een 'Nailart van de week' plaatsen. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het afgelopen maandag (30 April) Koninginnedag geweest! Ik vind het super leuk om m'n nagels op dat soort gelegenheden af te stemmen. Ik wou iets bijzonders, iets leuks, iets opvallends opzoeken en
dat is me gelukt ook. Hier het resultaat :
 
Deze nagels vond ik echt geweldig van alle Koninginnedag-nailarts die ik gezien heb! Best moeilijk om het te maken is het wel. Voor de beginners onder ons is een simpel vlaggetje rood-wit-blauw het makkelijkste. Ik vind dat nogal saai.. Ik persoonlijk hou meer van iets opvallends! Zoals dit.
Hiervoor heb je nodig :
Een striper.
Een stross steentje. (oranje).
Rode, oranje, gouden, witte, blauwe & zwarte nagellak.








De foto is niet helemaal scherp. Maar dit vond ik ook wel een leuke nail art.
Deze is meer voor de beginners. Lekker simpel! En het belangrijkste; ook heel erg leuk! Het enige wat je nodig hebt is nagellak. Oran
 je, rood, wit & blauw. Voor de rood-wit-blauwe vlaggetjes hoef je niet per se een striper te gebruiken. Als het kwastje van die nagellak niet te dik is, kan het ook gewoon met dat kwastje!


Eerst zat ik nog te twijfelen om er bij te schrijven hoe je die nail arts maakt, maar eigenlijk is dit een beetje mosterd na de maaltijd.. Koninginnedag is alweer een week geleden! Willen jullie nou wel weten hoe deze nail arts gemaakt zijn? Laat het me dan weten, en dan ga ik dat nog posten!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten