donderdag 17 mei 2012

Nail Art van de week! #2.







Deze week heb ik weer een Nail Art van de week voor jullie! Vandaag is het Hemelvaart. Ik was eigenlijk opzoek naar een Nail Art voor Hemelvaart maar ik kon helemaal niks vinden! Daarom heb ik maar een ander thema gekozen! En het thema is : 'Zee'! Ik heb een aantal leuke Nail Arts gevonden. Hier komen ze :



Dit is perfect voor op korte nagels. Zoals je op de foto ziet zijn dat ook korte nagels. Wel super moeilijk om te maken! Een hoop geduld heb je er zeker voor nodig. Dit vind ik geweldig gemaakt! Een striper heb je er sowieso voor nodig, want de poppetjes kun je niet maken met zo'n groot, breed kwastje.



Deze is makkelijker om te maken! Omdat het blauw is, vind ik dat dit ook wel bij de zee past. Een sponsje heb je nodig om de kleuren mooi in elkaar over te laten lopen.

En dan de laatste van deze week :



Rood-witte-donkerblauwe strepen. Typisch matrozen! En matrozen = zee. :-) Het anker op de ringvingernagel vind ik ook geweldig. Het ankertje is heel veel werk om te maken. Om het er zo precies uit te laten zien heb je weer veel geduld nodig!


Hebben jullie een leuk thema voor Nail Art van de week #3 ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten