zaterdag 19 mei 2012

Swatch: Catrice, 840 Genius In The Bottle.

Genius In The Bottle is een duochrome lakje. Deze nagellak trok heel erg mijn aandacht! De kleur vind ik heel erg mooi en ook wel bijzonder, want het is niet zo'n standaard kleurtje zoals rood, geel, blauw, groen enz. enz. Hij staat al een tijdje in m'n nagellak stash maar ik ben nog niet zolang geleden begonnen met bloggen. Dus ik wou wel een bijzonder kleurtje voor de aller eerste keer swatchen. Dat is dus Genius In The Bottle geworden!


Er zitten een paar verschillende kleuren in.
Je ziet vooral brons erin, maar ook een olijf groenige kleur. En ook een beetje blauw! Als je het op je nagels lakt zie je eigenlijk alleen nog maar de kleur brons. Heel mooi dus en apart!
Helaas dekt één laag niet goed.

  Eén laag nagellak.

Hij lakt niet stroperig, want dat zie je bij de meeste metallic lakjes! Dus dit is zeker weten een aanrader.
Ook heeft catrice een nieuw kwastje. Ik vind hem super fijn! Hij is wat breder en boller afgesneden waardoor in één streep je nagels al volledig gelakt zijn. De pinknagel is meestal wat minder breed, dus is die nagel wel lastig lakken met dat kwastje omdat hij breder is. Maar voor de rest is Genius In The Bottle perfect!

Twee lagen nagellak.

                                          

Genius In The Bottle is 2,49 en te koop bij de kruidvat & trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten